星期六, 8月 09, 2008

大偉、偉明同學

冇錯呀﹗繼"妙"之後,又一個新黏土。今次是江康泉的大偉同偉明同學喇﹗參考圖是"青春炒泠飯"的封面。


這次是我做過最複雜的一次,兩手交疊又要保持位置對我來說有一定困難。所以最後有很多地方都跟原稿有很大分別。而且江記的風格又多粗線條,開頭做時真的不像,有點A貨FEEL。我一直在想,應如何在黏土上留低江記的風格。結果做成這樣,希望江記唔好介意喇。


未上色前


上色後


最後 (用來定位的blue tack 感覺好像踩到...)

其實我頗滿意今次的結果(特別是面珠done個兩塊肉),起碼我掌握了手腳接合時的一些技巧。但在控制位置上看來要多加功夫,大偉同偉明應該要有點面對面才對,而偉明同學身應該是傾前而不是企直的。

下回預告....嘰嘰...


7 則留言:

Kongkee 說...

wooow!!!!
好靚呀!
好感動呀!
神情,同啲手集腳仔都好好呀!
可以轉貼在BLOG上嗎?

hong 說...

當然可以喇,江記﹗
其實我打算做多個阿半。
飯氣2最後部份小企鵝的的的的暑假絕對精彩呀﹗
人物方面就阿半同真多man我最喜歡。

匿名 說...

嘩嘩嘩!我好期待企鵝的的啊!
下期預告,唔通係老少女?!好期待啊!

匿名 說...

我意思係你不如做企鵝的的!既然咁精彩~~

hong 說...

小企鵝精彩在於個感覺。
做企鵝都係一個唔錯既提議,我鐘意佢爸爸,我會好好考慮下。其實係怕做出黎唔似多d,因為有d角色我認為只屬於平面,例如公主同花生漫畫既linus,我暫時就真係諗唔到點做喇。

Nelson Chu 說...

勁!無見一排又勁左!

hong 說...

nel﹐好耐冇見喇﹗你去到美國要開心d工作呀﹗
至於我 ed 街邊貨仔,又點可以用個勁字黎形容呢。