星期一, 1月 26, 2009

FARM 黏土

近來身體唔太好,個胃時痛時唔痛,晚晚半夜扎醒就訓唔番,行多兩步又心悸,攪到今年渣打都跑唔到。


很久沒有出BLOG了,一來想不到要寫什麼,二來個人真係好懶下。希望個人正常番D,唔係真係唔知點算。


Farm 的黏土其實一早已經做好,但係一直想出晒我手頭的四格才出。我想宜家算係適合既時間喇。本來重有隻狗,但係失敗左。或者要等下次喇。 (其實好似冇人會留意我 E D 野喎)





有關FARM的一些小故事︰鴨仔的造型其實是參考我幾歲時媽給我的一個毛公仔,由於這個公仔跟我很多年,破了又補,補了又破,有些東西就是不知不覺跟你一起很多年,當年我的玩具都早掉了,就是它跟我最久。大家都好像很有縁似的。現在它就放於我的珍藏盒內。另外,那隻豬當然是來自益力多,我諗大家細個都應該整過喇。


放在手上好似好珍貴既半製成品。


係喎﹗新年就祝大家健康快樂喇﹗

沒有留言: